REKLAMÁCIA, VÝMENA, VRÁTENIE

 

VÝMENA TOVARU

Nesadla Vám veľkosť? Nevadí! U nás máte 14 dní na výmenu tovaru, zakúpeného ONLINE. Stačí si len vybrať správnu veľkosť, prípadne akýkoľvek iný tovar. Ako to ale funguje ?

Ak máte záujem o výmenu tovaru za iný (napríklad chcete inú veľkosť alebo inú farbu rovnakého tovaru, prípadne požadujete výmenu za úplne iný produkt), v podstate nám tým oznamujete, že tovar chcete vrátiť, teda odstupujete od zmluvy a máte záujem o iný tovar. Pozrite sa teda na našu stránku, či máme aktuálne v ponuke Vami požadovanú veľkosť, farbu, či produkt. A postupujte nasledovne:

  1. Daný produkt, ktorý požadujete, teda ste si vybrali, si zakúpte jednou z ponúkaných možností. Jednoducho urobte novú objednávku, nový nákup. Pre tento nákup platia štandardné obchodné podmienky. 

  2. Tovar, ktorý máte doma nám pošlite podľa pokynov ustanovení spísaných v bode "Vrátenie tovaru- odstúpenie od zmluvy". Vaše peniaze Vám budú vrátené bezodkladne po obdržaní tovaru, ktorý bol predmetom vrátenia a spĺňa podmienky pre vrátenie. 

Takýto spôsob výmeny tovaru Vám zaručuje to najrýchlejšie možné vybavenie. Minimalizuje možnú chybovosť a zabezpečuje istú garanciu, že ak požadujete výmenu za nejaký tovar a ten si objednáte, tak ho skutočne i dostanete (všetko je totiž skladom a limitované). Po odoslaní objednávky sa automaticky rezervuje pre Vás. Iným spôsobom by to trvalo dlhšie a tým vyššia by bola i šanca, že Vás predbehne niekto iný.

Čo ak už danú veľkosť, farbu alebo žiadny iný produkt, ktorý by sa Vám páčil nemáme ? Potom nám prosím prepáčte, no jediný spôsob, ako Vám vieme pomôcť je, že Vám vrátime peniaze. Postupujte teda podľa ustanovení "Vrátenie tovaru", uvedených nižšie.

Podmienky pre výmenu tovaru: (pozri Vrátenie tovaru- odstúpenie od zmluvy)

  • O vrátenie musíte požiadať do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky

  • Tovar musí byť kompletný, nesmie byť použitý, zašpinený, či poškodený !

  • Tovaru by nemala chýbať visačka ! 

  • Tovar neposielajte dobierkou ! ... (dobierka nebude prevzatá)

  • celý postup a podmienky sú uvedené nižšie v časti "Vrátenie tovaru-odstúpenie od zmluvy"

Ak máte akékoľvek otázky, prípadne Vám tento postup nie je jasný, prosím kontaktujte nás jednou z mnohých možností, radi Vám odpovieme, či pomôžeme :)

 

VRÁTENIE TOVARU- ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Nesedí Vám zakúpený tovar, nepáči sa Vám, či nespĺňa vaše požiadavky ? Potom máte do 14 dní, od jeho prevzatia, možnosť odstúpiť od zmluvy. Tovar nám vrátiť späť a my Vám vrátime Vaše peniaze. Ako to teda funguje ?

Je to jednoduché. Tovar, ktorý ste si zakúpili poriadne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu a pošlite nám ho späť, spolu s dokladom o kúpe a sprievodným listom, kde uvediete, že žiadate o odstúpenie od zmluvy. Pre jednoduchosť Vám vždy spolu s objednávkou posielame i vzorový "Formulár- odstúpenie od zmluvy". Ten stačí vytlačiť, vypísať a pribaliť k posielanému tovaru. Ak je všetko vporiadku, my Vám obratom pošleme peniaze.

Poštová adresa pre vrátenie tovaru:

"Vrátenie tovaru"
E&H Fashion Design
Strojárska 4030
069 01 Snina
Slovenská republika

Podmienky pre vrátenie tovaru:

  • O vrátenie musíte požiadať písomnou formou do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky

  • Tovar musí byť kompletný, nesmie byť použitý, či poškodený !

  • Tovaru by nemala chýbať visačka ! 

  • Tovar neposielajte dobierkou ! ... (dobierka nebude prevzatá)

  • Súčasťou procesu vrátenia tovaru, je sprievodný list (písomný dokument, správa,...), kde písomne žiadate o odstúpenie od zmluvy

Žiadosť o odstúpenie od zmluvy má písomnú podobu. Ideálne je vytlačiť a vypísať dokument s názvom "Formulár odstúpenie od zmluvy", ktorý ste obdržali spolu s objednávkou tovaru. A ten pribaliť k posielanému tovaru. O odstúpenie od zmluvy možno, ale požiadať i inými spôsobmi, napríklad osobne v našej predajni, či telefonicky. Opäť ale platí, že tak možno urobiť do 14 dní od prevzatia tovaru a v tomto prípade Vám pomôžeme s vypísaním žiadosti, no každopádne nakoľko ide o odstúpenie od zmluvy vyžadujeme písomnú formu.

Vrátenie finančných prostriedkov:

Po obdržaní vráteného tovaru Vám bezodkladne (najneskôr do 14 dní, v zmysle zákona) vrátime Vaše peniaze, a to nasledovne:

  • Ak ste platili online (platobná brána GOPAY)- peniaze Vám budú vrátené na účet, ktorý nám uvediete v Žiadosti o odstúpenie od zmluvy, inak (ak nie je uvedený) - na účet, z ktorého ste platbu vykonali

  • Ak ste platili prevodom z Vášho účtu- peniaze Vám budú vrátené na účet, ktorý nám uvediete v Žiadosti o odstúpenie od zmluvy, inak (ak nie je uvedený)- na účet, z ktorého ste platbu vykonali

  • Ak ste zvolili dobierku- peniaze Vám pošleme prevodom na účet, ktorý nám uvediete v Žiadosti o odstúpenie od zmluvy, je preto potrebné ho tam uviesť, inak nebude možné peniaze vrátiť !

  • Ak ste si tovar vyzdvihli osobne a platili hotovosťou, či kartou na predajni, potom platia ustanovenia ako pri dobierke

Finančné prostriedky sú vždy vrátené elektronicky, a to prevodom z nášho účtu. Ide o spôsob zabezpečenia bezpečnosti a prehľadnosti nákupného procesu a procesu vrátenia. 

ODPORÚČANIE: Dôležitou podmienkou odstúpenia od zmluvy je ale vrátenie tovaru. Ak ho teda pošlete poštou/kuriérom, tak si prosím doklad o podaji ponechajte do chvíle pripísania peňazí na Váš účet. Ak by sa zásielka stratila.

Informovanie:

  • mailom obdržíte potvrdenie, že sme prijali Vašu žiadosť o odstúpenie od zmluvy (vrátenie tovaru)

  • mailom Vás budeme kontaktovať v priebehu riešenia Vašej žiadosti- ak je potrebné

  • mailom obdržíte potvrdenie o odoslaní finančných prostriedkov na Vami zvolený účet (platí, ak je žiadosť spĺňa náležitosti)

  • mailom obdržíte dobropis k daňovému dokladu, informácie o stornovaní objednávky

Vrátenie časti objednávky

V prípade, že nevraciate celú objednávku, ale len jej časť, napríklad ste objednali niekoľko kusov oblečenia a jedna vec Vám nesedí. Chcete ju vrátiť. Postupujte podľa štandardných pokynov vyššie, kde uvediete, že ide o časť objednávky, teda žiadate o vrátenie čiastočnej hodnoty faktúry. Ak sú splnené všetky podmienky, budú Vám vrátené peniaze z  hodnoty vráteného tovaru (podľa usmernení vyššie).

Je v našom záujme aby ste boli spokojní, a preto Vám radi pomôžeme. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

Vzor formulára pre odstúpenie od zmluvy:

 

REKLAMÁCIA

V prípade, že má zakúpený tovar vadu, alebo sa u neho prejaví vada, máte právo tovar reklamovať. Reklamáciu tovaru riešia Obchodné podmienky v článku VI- Práva z vadného plnenia a Reklamačný poriadok.


Práva a povinnosti v procese reklamácie:

Ako predávajúci, zodpovedáme za akosť a kvalitu dodaného tovaru, teda, že má tovar také vlastnosti, aké sme opísali pri jeho predaji a že je možné ho používať k danému účelu (podľa pokynov výrobcu). Taktiež zodpovedáme za dodanie správneho množstva podľa objednávky a za to, že tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Záručná doba je štandardne 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Pri niektorých tovaroch sa ale môže vyskytnúť i záruka za akosť- tú predpisuje výrobca a bude uvedená.

Ako predávajúci nezodpovedáme za vady na zvýhodnenom, či zľavnenom tovare, pre ktorý bol tovar zľavnený. Taktiež nezodpovedáme za opotrebenie tovaru, spôsobené jeho obvyklým užívaním, či ak bol tovar poškodený pri použití inom ako predpisuje výrobca.

V prípade prejavenia vady môžete predložiť reklamáciu a požadovať:

  • opravu tovaru

  • primeranú zľavu z kúpnej ceny

  • výmenu za nový tovar

  • odstúpenie od zmluvy

Pri uplatnení reklamácie máte povinnosť oznámiť nám aké právo ste si zvolili, pričom platí nasledovný štandardizovaný reklamačný postup: (Zvýraznené polia tvoria štandardný postup):

  1. Ak je možné vadu odstrániť, bude vada odstránená na naše náklady( alebo Vám bude poskytnutá primeraná zľava z kúpnej ceny).

  2. Ak vadu nie je možné odstrániť, máte právo na výmenu tovaru za nový, či poskytnutie primeranej zľavy z kúpnej ceny. V odôvodnených podstatných prípadoch i odstúpiť od zmluvy. 

  3. Ak sa vada objaví po oprave opakovane (spravidla tretia reklamácia tej istej vady, alebo štvrtá pre odlišné prípady) môžte uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, prípadne výmenu tovaru, alebo uplatniť požiadavku na zľavu z kúpnej ceny.

Právo odstúpiť od zmluvy máte:

  • ak má tovar podstatnú vadu

  • ak nemôžete vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady, alebo vád po oprave

  • pri väčšom počte chýb tovaru (spravidla najmenej tri súčasne)

Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy môžete požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške. 

Ako tovar reklamovať ? ...Priebeh reklamácie:

1. Tovar, ktorý chcete reklamovať poriadne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave a pošlite nám ho na reklamačnú adresu uvedenú nižšie, spolu s dokladom o kúpe a sprievodným listom, kde uvediete, že žiadate o reklamáciu tovaru, popíšete vadu a uvediete uplatňované právo a kontaktné informácie. Pre jednoduchosť Vám vždy spolu s objednávkou posielame i vzorový "Reklamačný protokol". Ten stačí vytlačiť, vypísať a pribaliť k posielanému tovaru. 

  • reklamovaný tovar nesmie byť silne znečistený, zapáchajúci, mokrý, či plesnivý

  • reklamovaný tovar nesmie byť odoslaný na dobierku (dobierky nepreberáme)

  • reklamáciu možno uplatniť i osobne v našej predajni (viď reklamačnú adresu)

  • reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu (t.j. hneď po prejavení vady)

Reklamačná adresa (poštová adresa pre uplatnenie reklamácie): 
"Reklamácia"
E&H Fashion Design
Strojárska 4030
069 01 Snina
Slovenská republika


2. Po obdržaní reklamácie o nej rozhodneme ak je to možné ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní a maximálne do 30 dní odo dňa prevzatia reklamácie.

  • O prijatí reklamácie dostanete potvrdenie, taktiež o spôsobe jej vybavenia, vykonaní opravy, jej trvania, alebo odôvodneného zamietnutia reklamácie, a to formou emailu.

3. Po ukončení reklamácie Vám tovar pošleme späť, (prípadne si ho vyzdvihnete v predajni, ak ste si reklamáciu uplatnili v predajni), alebo Vám pošleme peniaze.

Reklamácia je bezplatná. V prípade oprávnenej reklamácie máte právo i na náhradu účelne vynaložených nákladov spojených s jej uplatnením (teda na úhradu poštovného, ktorým ste tovar na reklamáciu poslali). Refundáciu si prosím v procese reklamácie dohodnite emailom na info@ehfd.sk (alebo určite v reklamačnom formulári).

Vzor reklamačného protokolu: